Почути і зрозуміти

Коли курс маркетингу говорить про необхідність розуміти свою цільову аудиторію, то це стосується й Церкви, бо вона теж має свою цільову аудиторію і повинна її розуміти. Курс маркетингу нам конче необхідний! Можна його назвати курсом вміння чути людей, це суті не змінить. Цей курс нам дуже багато дав, і ми захотіли, щоб інші священики теж це здобули. Подивилися довкола і зрозуміли, що громадський сектор дуже багато вчиться, бізнес вчиться, люди, які багато чого досягли, мають великі компанії, управляють тисячами людей, ідуть і вчаться, по-справжньому вчаться, не заради папірця. Це спонукало думати про те, що нам, священикам, теж варто вчитися.

Повністю інтерв’ю читайте у друкованій версії журналу.

Свіжий номер

6 (470) 2018 2018-5-obkl-w