…Нам було легше проводити літургійну реформу, бо Маронітська Церква не має поділу на православну і католицьку. Що стосується вашого випадку, то ви завжди мусите зважати на православні гілки київського християнства. Орієнтирами для нас були модернізація літургійного життя та сирійська традиція, а тому питання стояло, як оновити молитовне життя нашої Церкви, залишаючись у притаманній нам традиції. То був довгий шлях: спочатку компетентні знавці літургії, знавці давньої сирійської мови, поети, музикознавці, богослови створювали певну текстуальну базу, а згодом її впроваджував у життя синод. В підсумку наша літургія отримала нову форму, яка є творчим і уважним розвитком традиції. Літургію тепер звершують різними мовами всюди, де є наші люди.
Свіжий номер
6 (494) 2022
- Колонка редактора Володимир МОРОЗ
- Треба сіяти широко. Роздуми про місію України та виміри сучасності Митрополит Борис ҐУДЗЯК
- Геноцид метафізичного характеру о. Андрій ЗЕЛІНСЬКИЙ, ТІ
- «Ваш ґород Ґлупов невідступно з вами…»: російські ідентичності у дзеркалі сучасної українсько- російської війни Тетяна ЄВСЄЄВА
- Звірства рашистів крізь призму ХХ століття Ярослава МУЗИЧЕНКО
- Ненависть у Бучі Софія КОЧМАР-ТИМОШЕНКО
- Jus post bellum для України Світлана ХИЛЮК, Андрій КОСТЮК
- Українське церковне питання: як його вирішити? о.Мирон БЕНДИК
- Простий жест стає надією на служіння українським біженцям у Хорватії с. Вероніка ГАЛАТАН, ЧСВВ
- Підтримка нашої боротьби в листах закордонних друзів Ігор СКЛЕНАР
- Аборти, Верховний Суд США і Україна Андрій СОРОКОВСЬКИЙ
- Скорботна мати. Іконографія Богородиці у меморіалах жертвам Голодомору Михайло СКОП